Registrerings­verk­stedet

Å bli medlem på PVV

Første steg for å bli medlem i PVV er å betale medlemskontingent på 50kr per år. Disse pengene brukes for å drifte PVV. Se lenken for kontonummeret.

Alle medlemmer av PVV får brukerkonto på PVV sine maskiner, epostadresse (brukernavn@pvv.ntnu.no og brukernavn@pvv.org) og 757 MB diskplass, som blant annet kan brukes til hjemmesider. Dersom du går tom for diskplass er det mulig å kjøpe utvidet diskkvote. For å aktivere brukerkonto på PVV, å man møte opp på lokalene slik at man får satt passord.

Mer informasjon om medlemskap finner du her.

Registrer deg som bruker

PVV har for øyeblikket et manuelt system for å legge til nye brukere. Se lenkene over for mer informasjon. Vi foretrekker at du kommer inn på besøk på våre lokaler i Oppredning/Gruvedrift, rom 247 for å sette sette opp din PVV bruker. Hvis du ikke har mulighet til det, kan du finne oss her og sende en epost. For å aktivere din brukerkonto på PVV, må du alikevell møte opp på lokalene våre slik at vi kan få satt ditt passord.