Funk Tech

Fysiopartner

LARS

Prosjekt RG Norge

RG Norge er et prosjekt i regi av Landsforeningen for Ryggmargsskadde (LARS) i samarbeid med Norges Idrettsforbund. Vi ønsker å etablere Rekrutteringsgruppen Norge for å skape et senrehabiliteringstilbud for ryggmargsskadde i Norge. Prosjektet blir finansiert av Stiftelsen Helse og Rehabilitering, Stiftelsen Sofies Minde, samt eksterne sponsorer. Vi skal arrangere en Ryggmargsskade-leir sommeren 2003 på Toppidrettssenteret i Oslo. Det er prosjektets visjon at vi etter endt prosjektperiode har fått en fremtredende rolle i ryggmargsskademiljøet i Norge, samt klart å forankre prosjektet slik at dette kan bli et varig tilbud. For å oppnå dette har vi et tett samarbeid med de ulike spinalmiljøene i Norge. Vi har også et formalisert samarbeid med RG- Sverige, der vi utveksler erfaringer og ekspertise.

Prosjektgruppen. Fv: Hanne Brenna, Camilla Michelsen, Marianne Holth, Kristian Hauglie, Silje Karin Mork, Marnix Vlutters, Therese Haugerud.
Foran: Stig Petter Larsen, Ole Flote.

[selvtillitt]

[utholdenhet]